Szkolenia polecane | |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Praca w zespole - praca zespołowaKM Studio - szkoleniaSzkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole. Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-17 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
KSeF - kompleksowe omówienie. Krajowy System e-Faktur od 1 lipca 2024 r.J.G.Training szkolenia specjalistycznemiany w vat od września 2023, Krajowy System e-Faktur KSeF od lipca 2024, wystawianie i otrzymywanie faktur w systemie KSeF: treść faktur, termin ich wystawiania, korygowanie dokumentów, możliwość odliczania podatku naliczonego, noty korygujące Najbliższy termin: 2024-06-19 - 2024-06-19 Lokacja: online, Mazowieckie |
790.00 zł 971.70 zł brutto (Vat 23%) |
Zarządzanie zakupami - Kompendium najlepszych praktyk, procedur i standardów. 2-dniowe warsztaty szkMiędzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTZarządzanie zakupami - Kompendium najlepszych praktyk, procedur i standardów. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe. Zapoznaj się z dostępnymi terminami >> TUTAJ FORMULARZ Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1390.001320.50 zł 1624.22 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2024-05-10 - 2024-05-10 Lokacja: Opole, Opolskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Praktyczne wykorzystanie aplikacji MS EXCEL - do tworzenia analiz i prezentacji danych -2-dniowe ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Praktyczne wykorzystanie aplikacji MS EXCEL - do tworzenia analiz i (...) Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1390.001320.50 zł 1624.22 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Szkolenia | |
Zasady prowadzenia sekretariatuInfoBizTechGłównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu. Najbliższy termin: 2024-05-10 - 2024-05-10 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia Firmowe techniki sprzedaży
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.